קידום אתר בפייסבוק
אתר פייסבוק הוא הרשת החברתית הפופולרית ביותר כיום בארץ ובעולם ועל כן יש לה חלק לא פחות חשוב בקידום אתר האינטרנט שלכם מאשר גוגל ומנועי חיפוש אחרים. היום, כמעט כל אדם, עסק או חברה פותחים דף פייסבוק על מנת שייצג אותם ברשת החברתית הזאת והם אוספים 'חברים' בדף העסקי על מנת להגדיל את הפרסום שלהם, להוות דרך יצירת קשר בין הלקוחות לעסק וגם לעשות רושם בדפי פייסבוק גדולים שאומרים משהו לגבי העסק.
במידה ונניח 2 עסקים שפועלים באותו תחום פתחו דף פייסבוק, לאחד יש 100 לייקים ולשני יש כמה אלפים, אנשים יחשיבו את העסק עם אלפי הלייקים לעסק מוצלח יותר ששווה יותר לפנות אליו. בנוסף לקידום עסק ישירות אפשר לקדם את אתר האינטרנט של העסק כדי שגולשים שנמצאים בפייסבוק יחשפו ליותר תוכן ומידע על העסק שלכם מאשר בצורה השטחית שבה הוא מוצג לעיתים בדף פייסבוק. על כן יש לבנות את דף הפייסבוק שלכם בצורה נכונה, על דף הפייסבוק יש להיות עם עיצוב נקי ויפה ולא חובבני מדי. הסמל האישי של הדף ותמונת הקאבר צריכים להיות מותאמים לגודל הנכון (180 על 180 לתמונת פרופיל ו-851 על 315 לתמונת הקאבר). כמובן יש למלא פרטים כמו 'אודות' ופרטי העסק, להפעיל כפתורים 'מפתים' שיובילו לאתר שלכם, וכמובן, אם הצלחתם לצבור מס' לייקים מכובד יש צורך להמשיך להחזיק את הדף פעיל על מנת שהוא יקבל חשיפות בתדירות קבועה שגם יוסיפו לכם לייקים מדי פעם.
טיפים לקידום דף עסקי פייסבוק
קידום דף פייסבוק הוא לא דבר פשוט ודורש השקעה רבה. קידום דף פייסבוק יכול להיעשות בצורה ממומנת על ידי מערכת הפרסום של פייסבוק. ניתן לקדם את הדף עצמו או פוסטים מתוך הדף, תלוי בהתאם לפוסט ולסוג הדף.
מלבד קידום ממומן נסו להגדיל את מס' הלייקים והחברים בדף בעזרת הטיפים הבאים
- שם ברור לדף יקל על מציאת הדף או העסק מבין עסקים בעלי שם דומה.
- עיצוב יפה ונקי עושה רושם טוב יותר לדף.
- כתבו תכנים שמתאימים לאופי הדף שלכם, לקהל הגולשים שבדף ולגולשים פוטנציאלים.
- שימוש בתמונות או סרטונים מושך יותר את הגולשים מאשר מלל.
- נסו להניע את הגולשים שלכם לפעולות כמו למשל שאלת שאלות קלות קשורות או תיוג חברים בהתאם לנושא.
- תחרויות והגרלות בדף יכולות להועיל מאוד אם עושים אותן בצורה נכונה וכמובן בהתאם לתקנון פייסבוק ולחוק הישראלי.
- פרסום הדף בקבוצות מתאימות מגביר את החשיפה.
- גלשו בפייסבוק דרך הדף וענו לשאלות בשמו בדפים אחרים ובקבוצות. אנשים שיעריכו את התשובות שלכם יעריכו את הדף שכתב אותן ואולי יעשו לכם לייק, מה שכן זה עושה רושם טוב לעסק גם בלי הלייק.