דפי נחיתה לקידום האתר
במאמר הזה אנחנו נדבר על דפי נחיתה, ננסה להבין מה הם, למה השימוש בהם, אילו יתרונות יש להם ואיך ליצור דפי נחיתה יעילים יותר ולקדם אותם.
מה זה דף נחיתה?
דף נחיתה זה דף בודד, בשונה מאתר אינטרנט, שנועד לתת מענה לגולש המחפש תוכן ספציפי בנושא בו עוסק דף הנחיתה. דף הנחיתה בדרך כלל מכיל מעט תוכן, צבעים בולטים ופעולה לקריאה. הפעולה לקריאה יכולה להיות קישור לאתר אחר, קישור לתוכן לקריאה, מס' טלפון או כמובן טופס ליצירת קשר.
דף נחיתה עדיף מאתר אינטרנט שלם בכמה מקרים, במיוחד במקרים בהם רוצים למקד את הגולשים לתוכן מסוים מבלי לבלבל אותם בשאר העמודים הנמצאים באתר. במקרים מסוימים ניתן להשתמש בדפי נחיתה לקידום אתרים באינטרנט ובמקרים אחרים דפי נחיתה יכולים לשמש גם כפרסומות לתכנים, מוצרים או שירותים מסוימים במידה ועושים אותם בצורה נכונה.
איך בונים דפי נחיתה?
לדפי הנחיתה אין פורמט אחיד, ולעתים מנסים יוצרי דפי נחיתה ליצור דפים ייחודיים ויצירתיים, לפעמים לטובה ולפעמים לא, אבל חשוב להקפיד שבדפי הנחיתה יהיה מעט תוכן, ובכתב גדול וברור, המסר צריך להיות ברור וקל להבנה והקריאה לפעולה צריכה להיות קלה ובולטת. אם אתם רוצים שיתקשרו למספר טלפון מסויים הוא צריך לבלוט בצבעים טובים ובגדול, או למשל טופס יצירת קשר לא מסורבל מדי ונגיש, רצוי עם כמה שפחות שדות. בנוסף, חשוב שכל התוכן שבדף הנחיתה יופיע ישר כשנכנסים לדף ללא צורך בגלילה מיותרת למטה.
מבנה לדוגמא של דף נחיתה.
דפי נחיתה בנויים בדרך כלל בצורה פשוטה מ- HTML,CSS,JS אך לאנשים שלא מבינים בשפות תיכנות קיימים שירותים באינטרנט המאפשרים פתיחת דפי נחיתה, כמו למשל השירות של דפי נחיתה לקידום האתר.
אם אתם רוצים שיבנו עבורכם דף נחיתה איכותי למטרות של פרסום באינטרנט (כולל מערכת ופאנל שאוסף נתונים על הפניות לדף הנחיתה שלכם) אנחנו ממליצים לכם לנסות אצל gopage בניית דפי נחיתה.
כיצד לקדם דף נחיתה?
התשובה לשאלה הזאת צריכה להיות בהתאם לסוג דף הנחיתה שאתם בונים ובהתאם לסוג התוכן שלו. במידה והנושא ממש ממוקד וברור, אפשר לקדם אותו בצורה אורגנית במנועי החיפוש בצורה אפקטיבית מאוד אך ברוב המקרים מודעות פרסומיות יהיו הדרך הטובה ביותר. פרסום ממומן ב-Google Adwords או Adsense ואפילו פרסום ברשתות החברתיות.