טיפים לקידום אתר 2017
שנת 2017 התחילה ואנשים רבים מחפשים טיפים כיצד לשפר את קידום האתר שלהם לקראת השנה החדשה. החלטנו לרענן את זיכרונכם עם כמה טיפים טובים ועדכניים לשנת 2017 שיעזרו לכם לקדם את האתר שלכם בצורה נכונה ויעזרו לכם להבין איפה אתם צריכים להתמקד יותר. הטיפים נכתבו על ידי מומחים שונים מרחבי האינטרנט בארץ ובעולם ואנחנו ריכזנו אותו פה עבורכם.
טיפים לקידום לשנת 2017
-
וודאו שהאתר שלכם רספונסיבי – מדי שנה גוגל לוקחת עוד צעד נוסף בחשיבות של התחום הסלולרי ויש לכך השפעה על הדירוג שלכם. מלבד זה, גולשים רבים גולשים דרך הסלולרי ואתם לא רוצים שהם יתקלו באתר שלכם כשהוא לא נוח לשימוש.
-
עשו מחקר – מחקר צריך לעשות לפני שמתחילים את עבודת הקידום אך זה לא אומר שאי אפשר לחזור ולבצע מחקר שוב גם באמצע תהליך העבודה. לפעמים לומדים דברים חדשים כשלומדים משהו בפעם השניה ולפעמים דברים שלא היו רלוונטיים כשהתחלתם את הקידום – רלוונטיים עכשיו.
-
קישורים נכנסים – אין ספק שאחד הדברים שהולכים הכי חזק בתחום הקידום זה קישורים נכנסים. קישורים נכנסים מאתרים חזקים ומאתרים בנושא שמתאים לכם כמובן.
-
קישורים יוצאים – אל תקשרו לקישורים חיצוניים 'רק אם יוצא לכם משהו מזה'. קישור לאתרים חיצוניים מגביר אמינות, במיוחד אם האתרים שאתם מקשרים אליהם רלוונטיים או חזקים.
-
עדכנו תוכן ישן – אל תנוחו על זרי הדפנה כשדפים מסוימים ממוקמים גבוה. להיפך, נצלו את המיקום הגבוה כדי להפוך אותם ליותר חזקים ומשמעותיים ודאגו לכך שהדפים האלו ינווטו את הגולשים לדפים אחרים באתר שהם סופר-רלוונטיים.
-
שפרו מהירות של האתר – מהירות האתר חשובה למנועי החיפוש ולגולשים כאחד, אין להקל בזה ראש.
-
בנו לעצמכם קהל – ברגע שיהיה לכם קהל קבוע, תמיד תהיה תנועה באתר וגוגל יודע להבחין בכך. צרו לעצמכם קהילה בפייסבוק או מצאו את המקומות הקבועים לפרסום שאתם יודעים שמתאימים לכם.
-
פייסבוק – מדגישים שוב. אל תזניחו את פייסבוק. פייסבוק יכול להיות מקור עיקרי לכניסות לאתר שלכם וכניסות ממנו יכולות להשפיע גם על הדירוג במנועי החיפוש.
-
צרו דף או מוצר ששווה לקשר אליו – כל דבר שאתם יכולים להציע לגולשים והוא שווה שיתוף מועיל. זה יכול להיות תוכן, מדריך או שירות מסוים שניתן חינם דרך האתר שלכם. לפעמים יש דברים שמשווקים את עצמם מרוב שהם טובים.
-
אל תשקיעו רק בביטויים עיקריים – חלק גדול מהכניסות לאתר שלכם יכולות להגיע דווקא מהרבה ביטויים קטנים. גולשים רבים לא רק מחפשים את הביטויים שלכם אלא גם שואלים שאלות במנועי החיפוש, ענו על השאלות האלו!
-
דאגו שהגולש יקבל מה שהוא ביקש – להופיע במנועי החיפוש זו לא הצלחה, לדאוג לכך שהגולש שיכנס ממנועי החיפוש יהיה מרוצה ממה שהוא מוצא – זו הצלחה. לא נורא אם הוא לא ביצע רכישה באתר, מצאתם לקוח מרוצה שיכול לחזור ואף גוגל מתייחס לגולשים כאלו כפקטור לאיכות האתר.
-
ניווט קל באתר – אם קשה לנווט ולהבין את האתר שלכם, העבודה שלכם בכל נושא הקידום תהיה קשה יותר. וודאו שהאתר שלכם נוח לגולש וניתן להגיע לדפים חשובים בקלות רבה.
-
צרו תוכן שמגיע לו להיות בדף 1 בגוגל – הרבה אתרי אינטרנט קונים מאמרים ותכנים רק לשם כמות המילים ודחיסת מילות המפתח. צרו תוכן שמגיע לו להיות ממוקם גבוה כי הוא מכיל את כל מה שיש באתרים אחרים – רק יותר טוב.
-
עברו ל-HTTPS – גוגל רוצה, גוגל תקבל. עכשיו זו רק ההתחלה, אבל לכו תדעו איזו משמעות תהיה לזה בעתיד.
-
אל תנסו לחסוך זמן ולקצר תהליכים – שיטות מפוקפקות לקידום מהיר יכולות לעלות לכם ביוקר. אם יש לכם הרגשה שהשיטה שלכם לא טובה, היא כנראה לא טובה.
-
שלבו תכנים חדשים ועדכניים לצד תכנים ירוקי עד – למדו כאן מה המשמעות.
-
וודאו שהאתר שלכם רספונסיבי – כן, אמרנו את זה, ויש סיבה טובה שאנחנו אומרים את זה שוב.