כלים למציאת רעיונות למאמרים ומילות מפתח
"ממ… על מה אני אכתוב עכשיו? ממממ…" ~ אתם.
אתם יכולים לשרוף ככה דקות ארוכות ויקרות אבל עכשיו כשתכירו את הכלים החדשים שאני הולך לכתוב עליהם במאמר זה העבודה הזאת תהיה הרבה יותר קלה ופשוטה עבורכם.
בכל אתר יכולים להיות אלפי מאמרים בנושאים שונים עם כותרות שונות ותכנים שונים, אך לפעמים אנחנו מתחילים לחזור על עצמנו מבלי לשים לב. לא יזיק להתרענן ולמצוא רעיונות חדשים שיעזרו לנו לחשוב על מאמרים וכותרות, ולא רק זה , אלא גם יעזרו לנו להגדיל את מילות המפתח המובילות לאתר שלנו.
Answer The Public
הדרך הקלה ביותר למצוא רעיון היא פשוט לדמיין מה הגולשים שואלים את גוגל ועל סמך זה לכתוב מאמרים. אנחנו כותבים הרבה מאמרים של "איך בוחרים…" או "מה זה…" אבל יש כל כך הרבה שאלות אחרות שעליהם אנחנו לא חושבים.
הכלי Answer The Public מאפשר לנו למצוא שאלות על סמך מילת מפתח שאותה מקלידים בחיפוש. הוא מציג את הנתונים על בסיס מילות שאלה (איך, למה…) ועל בסיס מילות ייחוס (מ…, בלי , בהשוואה ל…).
הוא מציג את הנתונים במגוון דרכים – האחת היא גרף מרשים
והשניה היא באמצעות רשימה מסודרת יותר
הנתונים שיוצגו הם באנגלית, אך הם בהחלט יכולים לתת לכם רעיונות חדשים בעברית.
UberSuggest
הכלי הזה קצת שונה. במקום לתת לכם ממש כותרות שלמות ומכווינות, הוא עוזר לכם למצוא ביטויים נוספים סביב הביטוי שהקלדתם. פשוט הקלידו את הביטוי שסביבו אתם רוצים להתמקד ובחרו את המדינה \ השפה. שימו לב שהוא מסדר את הנתונים לפי ה-א' ב' וזה לא כל כך רלוונטי בעברית, אבל גם בעברית הוא נותן תוצאות מעניינות לפעמים.
LSIGraph
גנרטור מילות מפתח שעוזר לכם למצוא ביטויים ומילות מפתח מעניינות ומתאימות. מכניסים את המילה באנגלית והוא יוצר כמות נכבדה של ביטויי חיפוש יעילים ומעניניים. כלי זה עוזר למחקר כשמחפשים מילות מפתח סמנטיות.
RankSonic Keyword Tool
הכלי הבא עזור לכם למצוא מילות מפתח כלליות מאוד בנושאים שאתם מחפשים. הוא לא מוצא זנב ארוך או ביטויים קטנים יותר שיעזרו לכם להתבסס על נושא אחד אלא נותן לכם נושאים גדולים מסביב שיכולים לעזור לכם. בנוסף לכך ניתן לחפש מילות מפתח על בסיס כתובת אתר בקישור הזה
Google Keyword Planner
אנשים משתמשים בכלי הזה כלי למצוא נפח חיפוש או להתחיל קמפיין פרסום, אבל שוכחים שהכלי הזה יכול להיות מעולה כדי למצוא רעיונות או ביטויים חדשים שעליהם לבסס מאמרים. שימו לב, ככל שתקלידו ביטויים יותר כלליים כך גם ההצעות יהיו יותר כלליות. עם קצת ניסיון בכלי תוכלו לעזור לעצמכם להתמקד יותר טוב.
באמצעות הכלי תוכלו למצוא ביטויים מעניינים שאולי אין לכם באתר עדיין, תוכלו לראות את נפח החיפוש ותוכול גם למצוא ביטויים חדשים על בסיס 'קבוצות נושא'. הקבוצות יעילות מאוד במידה ואתם רוצים למקד יותר את הנושא שלכם ולמצוא רעיונות חדשים לפוסטים.
חשבו מחוץ לקופסא
שימו לב, כל דבר יכול לתת לכם רעיונות. הנה כמה דוגמאות טובות.
- התבוננות ב-Google Trends תוכל לעזור לכם למצוא נושא אקטואלי לכתוב עליו ואף להביא גולשים רבים בזמן הקרוב.
- שימוש בהשלמה האוטומטית של גוגל תעזור לכם לראות בקלות ובמהירות מה אנשים מחפשים ובאמצעות זה לכתוב את המאמרים המתאימים.
- חיפוש באתרי שאלות ותשובות למיניהם ייתן לכם רעיונות נוספים.
- שימוש בכלים הרבים שמאפשרים חיפוש מילות מפתח (נכתוב עליהם פוסט בעתיד)
תודה רבה. ממש עוזר!