תפריט סלולרי

עדכון גוגל – ספטמבר 2019 – מי נפגע?

מערכת קידום אתר תגיות:

בשבוע האחרון של חודש ספטמבר הכריזו בגוגל על עדכון האלגוריתם שלהם והיו ציפיות לשינויים גדולים, בעיקר בחו"ל. אך האם השינויים מורגשים גם בגוגל ישראל? החלטנו לבדוק.

נתחיל מחו"ל

כצפוי, כמו בכל עדכון, חלק עלו וחלק ירדו. ע"פ RankRanger הנישות שנפגעו הכי הרבה היו נישת הבריאות / פיננסים. השינויים במקומות הראשונים היו פחות משמעותיים מאשר בעדכון של יוני. ע"פ Semrush הקטגוריות שספגו הכי הרבה שינויים הם חדשות, ספורט ובידור.

דווקא מבחינת הקהילה עצמה והעסקים הקטנים-בינוניים כמעט ולא הורגשו שינויים ברורים. חלק דיווחו על ריקודים שלא ברורים עדיין לאן הובילו אותם וחלק לא הרגישו שינוי כלל.

ובישראל?

משיחה עם כמה מקדמי אתרים לא נראה שהיה שינוי משמעותי שראוי לדווח עליו. חלק דיווחו שהם עדיין לא קלטו מה השתנה וחלק דיווחו שהם ראו ריקודים ושינויים מאוד מוזרים שכאמור לא ידוע לאן מובילים בסופו של דבר. היו כאלו שדווקא דיווחו על שיפור. אתר בתחום הבריאות הרגיש זינוק במיקומים, לאו דווקא בביטויים הראשיים אלא בביטויי זנב ארוך. אתרים אלו דווקא נפגעו בעדכון של יוני.

אם אתם מקדמי אתרים שרוצים לספר לנו על החוויות שלכם מהעדכון האחרון, אתם מוזמנים לעשות זאת בתגובות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אודותינו
קצת עלינו
'קידום אתר' הינו אתר אינטרנט המכיל מידע רב בנושא קידום אתרי אינטרנט. הוא מאפשר לכם ללמוד איך לקדם את האתר שלכם בעצמכם ומכיוון שתחום הקידום הוא תחום דינאמי ומשתנה, גם מקדמי אתרים מנוסים יוכלו למצוא מידע שימושי.

בנוסף לכך, האתר פונה גם לבעלי עסקים ומנהלי אתרי אינטרנט המחפשים קידום לאתר שלהם. אנחנו מספקים שירותי קידום אורגני וממומן ונשמח לעמוד לשרותכם.

קראו אודותינו
רוצים קידום אתר ולשלם כמה שבא לכם? לחצו כאן! אתם מציעים מחיר, ללא התחייבות!

פוסטים אחרונים

קטגוריות


מעוניינים בקידום לאתר שלכם? כתבו לנו.
מעוניין בקידום אתרים לא יקר? פנה אלינו