קידום אתר בעזרת קישורים
המטרה שלכם היא לקדם את האתר שלכם אל ראש תוצאות החיפוש בגוגל. האמצעים הם רבים ומגוונים ואם כל מה שאתם עושים זה לכתוב תכנים עם ביטויי מפתח, לא תוכלו להגיע רחוק ואת זה אתם כבר בטח יודעים. קידום אתר היא פרקטיקה שלמה שכוללת בתוכה שורה של מהלכים ואמצעים ולא ניתן להתמקד אך ורק במהלך אחד, גם אם הוא חשוב במיוחד. מהלך חשוב נוסף שחייב להיכלל בכל פעילות קידום אתר הוא המהלך של יצירת קישורים נכנסים איכותיים ועל כך נדבר בשורות הבאות.
מה זה קישור נכנס ואיך זה קשור לקידום אתרים?
קישור נכנס הוא קישור שמפנה מאתר אחד לאתר אחר. עבור האתר המפנה מדובר בקישור יוצא ועבור האתר שאליו מפנה הקישור, מדובר בקישור נכנס. ההנחה היא שכל קישור נכנס כזה הוא כמו המלצה של האתר המפנה למבקרים בו, על האתר אליו הוא מפנה. ככל שאתם מקבלים יותר המלצות וככל שההמלצות האלה מגיעות ממקורות יותר "נחשבים", כך יהיה נכון יותר להעניק לכם דירוג גבוה יותר בראש תוצאות החיפוש, לפחות מבחינת גוגל. אם בכדי להתברג בראש תוצאות החיפוש אתם זקוקים לדירוג כמה שיותר גבוה בגוגל ואם קישורים נכנסים איכותיים מוסיפים לדירוג שלכם, הרי שאתם לא יכולים לדלג על הפרקטיקה של קידום אתר בעזרת קישורים, בטח לא כאשר המתחרים שלכם מיישמים את הפרקטיקה הזאת ונהנים מן הפירות.
איך עושים את זה?
ובכן, יצירת קישורים נכנסים מבוססת על יצירת תכנים המפורסמים באתרים שונים או רכישת כתבות באתרי חדשות , רצוי אתרים כמה שיותר איכותיים ונחשבים, ומתוך התכנים האלה מוציאים קישורים המפנים לאתר שלכם. לכאורה נשמע פשוט, אלא שהדברים צריכים להתבצע בצורה מאוד מקצועית וזהירה. אם גוגל תזהה שאתם עושים את הדברים בצורה מלאכותית, הרי שלא מדובר בהמלצות אותנטיות ולא רק שקישורים נכנסים אלה לא יסייעו לכם לקדם את האתר, אלא אף יכולים להוביל לענישה שלכם על ידי גוגל באמצעות דחיקתכם אל דפי תוצאות החיפוש האחוריים.
קידום אתר בעזרת קישורים צריך להתבסס על התנהלות אסטרטגית של בניית פרופיל קישורים אותו מציעה חברת BEST LINKS המגדיר את האתרים בהם תפרסמו את התוכן, את סוגי התוכן שתפרסמו, את המינון והתדירות, את האנקורים מהם יצאו הקישורים אל האתר שלכם, את הדפים אליהם יפנו הקישורים וכן הלאה. אך ורק התנהלות שלכל הפחות נראית אותנטית, תוכל באמת לייצר עבורכם את התוצאות המבוקשות של קידום אתר, קרי להגיע אל ראש תוצאות דפי החיפוש.