גוגל בוחנת הצגת תיאור ארוך יותר בתוצאות החיפוש
מערכת קידום אתר
3 בדצמבר 2017
בימים האחרונים גולשים אולי הבחינו שתוצאות החיפוש בגוגל לא נראות כתמול שלשום. עד היום היינו רגילים לראות בערך 2 שורות של תיאור לכל תוצאה, אך בימים האחרונים ניתן לראות אפילו 4 שורות. למען האמת, כמות התווים המותרת השתנתה כמה פעמים במהלך השנים החולפות, זה היה נע בין 160 ל-220 ועוד מספרים למיניהם ובחלק מהמקרים שינויים אלו הופיעו רק לחלק קטן מהגולשים כדי שגוגל יוכלו לבחון את ההשפעה.
בגוגל טוענים שהם למעשה מעולם לא הגבילו את כמות התווים בצורה נחרצת לכמות תווים מסוימת ותמיד זה היה דינמי ובהתאם לתיאור המוצג. אך הם מודים שהם בהחלט ביצעו עדכון למנוע החיפוש ודאגו לכך שהממוצע שיוצג יהיה גבוה יותר משהיה בעבר על מנת שהגולשים יוכלו לקבל יותר אינפורמציה על הדפים המוצגים בתוצאות החיפוש.