תפריט סלולרי

ביקורות גוגל – איך מצטרפים ובמה זה תורם?

מערכת קידום אתר תגיות:

מכירים את זה שמחפשים משהו בגוגל או בגוגל מפות ורואים מלא עסקים עם כוכבים כתומים, תמונות ומלל של אנשים מכל הארץ – אלו הביקורות של גוגל, או באופן הרשמי יותר – Google Reviews. מדובר בביקורות שנכתבות על דף Google My Business, דף עסקי שנפתח לכל עסק שמכבד את עצמו ורוצה להראות נוכחות ברשת.

תוצאות החיפוש האלו מופיעות בדרך כלל כאשר מדובר בחיפוש לוקאלי. אם אתם מחפשים מוצר או שירות באזור מסוים, סביר להניח שהקוביה המתאימה עם המפה והביקורות תופיע למעלה. אך גם אם אתם מחפשים משהו לא לוקאלי, כגון שירות שניתן בכל הארץ ללא הזכרת עיר או אזור כלל, עדיין קוביה זו יכולה להופיע עם התוצאות הרלוונטיות בהתאם לאזור שממנו אתם גולשים באינטרנט. כך זה נראה

איך אני מוסיף את העסק שלי?

הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות, בהנחה שכבר יש לכם חשבון גוגל \ Gmail, זה להיכנס ל-Google My Business ולפתוח חשבון. לאחר מילוי הפרטים על העסק שלכם, יהיה צורך באימות. האימות מתבצע באמצעות הדואר אל כתובת העסק שלכם, ובמקרים בהם החשבון וותיק ומוכר לגוגל, אפשר לאמת באמצעות קוד למספר הסלולרי.

הפרטים שאתם תידרשו למלא

  • שם העסק
  • כתובת העסק
  • אזורי פעילות / מיקום פיזי
  • טלפון
  • תמונה ראשית + תמונות גלריה
  • פירוט ומידע
  • קטגוריה
  • אתר אינטרנט
  • שעות פתיחה
  • ועוד…

בחשבון זה ניתן גם לפתוח 'פוסטים' אשר כשמחפשים את שם העסק והוא מופיע בצד של תוצאות החיפוש, יופיעו גם פוסטים אלו כמעין פרסומות למבצעים או אירועים חשובים.

איפה יוצג העסק שלי?

לאחר שהוספתם ואושרתם, העסק יוצג בראש ובראשונה כשמחפשים את העסק שלכם באופן מפורש. שם העסק או דרכים שונות לקרוא לעסק שלכם יציגו אתכם בתצוגה מיוחדת ובולטת.

לאחר תקופה שבה גוגל ילמד את מהות העסק שלכם, הוא יתחיל להציג אתכם גם בתוצאות אחרות בהתאם לקטגוריה ובהתאם למונחים שמופיעים בפרטי העסק ובעיקר בשמו. אתם תופיעו בעיקר אם תהיו קרובים ככל שיותר למיקום של מחפש השירות. עם זאת, צריך לקחת בחשבון שיש עוד גורמים שיכולים להשפיע על התצוגה שלכם ועל המיקום שלכם ברשימה. גוגל בוחר את הרלוונטיות על פי פרמטרים שלא ידועים לנו, אך ניתן להניח שהמיקום הפיזי של העסק, כמות הדירוגים וחוזק המותג משפיעים על כך באופן הכי בולט.

האם יש השפעה על הקידום האורגני של האתר שלי?

באופן השטחי ביותר, ליד העסק שלכם יופיע קישור לאתר האינטרנט שלכם. זה יעלה את כמות הכניסות של האתר, ובמידה ויש לכם אתר טוב ויגרום לגולשים להתנועע בתוכו, להגדיל את זמן השהיה ואת הניווט באתר – אתם תשתפרו בתוצאות האורגניות.

באופן העקיף, זה עוזר לשיפור חוזק המותג. בנוסף, נעשו מחקרים כדי לבדוק אם כמות ביקורות משפיעה על המיקום בגוגל. המחקרים לרוב מראים שביקורות חיוביות משפרות את הקידום אך לא תמיד זה באופן כל כך בולט. עם זאת, ראוי שתעודדו ביקורות חיוביות על העסק שלכם – יש לכם השפעה חיובית, אם כי לא ברור עד כמה.

האם ניתן להטעות את גוגל?

ישנם אנשים שמספקים שירותים של דירוגים בגוגל או אנשים עם חשבונות פיקטיביים שממליצים על העסקים של עצמם ועל עסקים של לקוחותיהם. מומלץ מאוד להימנע מלעשות זאת מכיוון שגוגל יכולים להרגיש בפעילות חשודה בחשבונות כאלו והם יכולים להעניש אתכם על כך.

בין הדברים שיכולים להעלות חשד –

  • מרווח לא הגיוני בין ביקורת לביקורת – עסק שעד כה היה לו מספר אחיד של ביקורות פתאום קופץ ב-100 ביקורות ביום אחד.
  • הביקורות עצמן – המון ביקורות ריקות מתוכן / בעלות תוכן דל או חסרות השקעה.

אז מה מומלץ לעשות?

להעלות מגוון תמונות ומידע נוסף על העסק שלכם, וכמובן לעודד לקוחות שלכם לדרג אתכם באופן חיובי בכל הזדמנות שיש לכם. לדירוגים בגוגל יש חשיבות גם בבחירת הלקוח בכם על פני המתחרים ולכן כמות גדולה של דירוגים חיוביים, אמיתיים ומפורטים מייצרת רושם טוב על העסק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אודותינו
קצת עלינו
'קידום אתר' הינו אתר אינטרנט המכיל מידע רב בנושא קידום אתרי אינטרנט. הוא מאפשר לכם ללמוד איך לקדם את האתר שלכם בעצמכם ומכיוון שתחום הקידום הוא תחום דינאמי ומשתנה, גם מקדמי אתרים מנוסים יוכלו למצוא מידע שימושי.

בנוסף לכך, האתר פונה גם לבעלי עסקים ומנהלי אתרי אינטרנט המחפשים קידום לאתר שלהם. אנחנו מספקים שירותי קידום אורגני וממומן ונשמח לעמוד לשרותכם.

קראו אודותינו
רוצים קידום אתר ולשלם כמה שבא לכם? לחצו כאן! אתם מציעים מחיר, ללא התחייבות!

פוסטים אחרונים

קטגוריות


מעוניינים בקידום לאתר שלכם? כתבו לנו.
מעוניין בקידום אתרים לא יקר? פנה אלינו