תפריט סלולרי

5 כללים ראשונים ובסיסיים לקידום אתר

מערכת קידום אתר

כמו שחשוב לכם שהעיצוב של האתר יהיה יפה, כך חשוב מאוד שהאתר שלכם יהיה מתאים למנועי החיפוש. קידום אתר הוא תחום מאוד חשוב היום וגם תחרותי מאוד, הרבה חברות מציעות שירותי קידום במחירים גבוהים ולמען האמת, לפעמים המחיר הגבוה מוצדק כי העבודה לא פשוטה כלל וכלל, במיוחד בתחומים שבהם יש אתרים רבים נוספים שרוצים להגיע לאותן מילות מפתח כמו שלכם. עם זאת, יש דברים שאפשר לעשות כבר מההתחלה ומהבסיס ועליהם יש לשים דגש לא פחות מהדברים ה'גדולים יותר'. אז מה הם הדברים האלו? תקראו את המאמר ותלמדו, בהצלחה.

מהירות האתר

מהירות האתר היא דבר מאוד חשוב לקידום אתר, כמו שגולש לא אוהב להיכנס לאתר ולחכות לו זמן רב לטעינה, גם מנועי החיפוש לא אוהבים את זה ויש לכך ערך רב. שימו לב שאתם משתמשים בכמה שפחות תמונות בעיצוב, ואם יש תמונות, שישקלו כמה שפחות (שמירה ב-jpg  עדיפה על png למשל בכדי לחסוך גודל לקובץ). הקפידו על קוד נקי ודברים מיותרים שלא צריכים להיות רק מוסיפים עוד זמן טעינה, אז חשוב לשמור על המינימום של המינימום.

התאמה לסלולרי

אנחנו בשנת 2016 ובעידן הטכנולוגי של היום, חלק לא מבוטל מהכניסות לאתרי האינטרנט הוא מהסלולרי ולכן חשוב מאוד להתאים כל אתר לסלולרי. אתר שלא מותאם לסלולרי "זוכה" ליחס עוין ממנועי החיפוש והיום זה בסיסי בהחלט שהאתר יהיה מותאם. אפשרי לעשות את זה ב-2 דרכים שונות.

  1. אתר מותאם – ברגע שגולש נכנס מהנייד, האתר מזהה אותו כגולש מהנייד ומפנה אותו לכתובת אחרת שבה יש אתר שמותאם במיוחד בשביל גלישה מניידים או טאבלטים.
  2. אתר רספונסיבי – התוכן והאלמנטים בדף מתאימים את עצמם לגודל המסך לא משנה אם מדובר במחשב או בנייד.

שתי הדרכים נחמדות, תבחרו מה שמתאים לכם. בעיקרון, אם אתם רוצים להציג תוכן קצת שונה בשביל מי שגולש מהנייד, מומלץ להשתמש בשיטת האתר המותאם.

תוכן

כמה פעמים שמענו את הביטוי "התוכן הוא המלך" אבל האמת היא שהוא בהחלט כך. הקפידו לכתוב תוכן טוב, איכותי והשתמשו באתרים שלכם במאמרים שנכתבו במיוחד עבורכם ולא מועתקים. למדו איך לכתוב מאמרים איכותיים והשתמשו בקישורים באתר שלכם בתבונה, זה כולל קישורים יוצאים לדפים רלוונטים וגם קישורים פנימיים כדי לגרום לגולשים שלכם ולמנועי החיפוש לעבור בין דף לדף. בנוסף, חשוב לשמור על כותרות איכותיות תוך שימוש בכללי שפות התיכנות, למשל H2  לכותרות משנה ופיזור תמונות רלוונטיות עם טקסט חלופי עבור גולשים שצריכים הנגשה.

בנוסף, הקפידו על שימוש במילות המפתח שלכם בצורה הגיונית וטובה ובכמה שיותר ויראציות ענייניות. מנועי החיפוש לא מעוניינים לראות שרבוט של מילים בסדר אקראי אלא תוכן איכותי עם מילות המפתח בהקשר הנכון ובצורה שמתאימה גם לקריאה של הגולש. אל תזלזלו בגולשים ותקדישו את המאמרים רק בשביל מנועי החיפוש, את צריכים לגרום לגולשים להישאר באתר שלכם, לקרוא ולנווט בין דפים, אם תצליחו לעשות זאת, גם מנועי החיפוש יהיו מירוצים.

קישורים

כמו שהזכרנו למעלה, הקישורים שאתם משתמשים בהם בזמן קידום אתר מתחלקים ל-3 חלקים, קישורים חיצוניים, קישורים פנימיים וקישורים יוצאים. אנחנו נרחיב על כל אחד מהם כדי שתבינו.

  • קישורים חיצוניים – אלו קישורים שנמצאים באתרים אחרים. למשל, באתרי מאמרים או באתרים שעוסקים בנושא שלכם שמובילים לאתר שלכם. ככל שתקבלו יותר קישורים כאלו ממגוון רחב יותר של אתרים כך יותר טוב אך חשוב להקפיד שמדובר על אתרים איכותיים ולא על אתרי ספאם או אתרים שגוגל לא אוהב. בדרך כלל הקישורים צריכים להתלוות לתוכן איכותי שנכתב ומפנה אל האתר שלכם בהיגיון מסוים. מי שירצה להשקיע, ינסה לקדם גם הדפים החיצוניים שמובילים לאתר שלו ובכך יקדם את האתר שלו בעקיפין בנוסף לצורה הישירה.
  • קישורים פנימיים – אלו קישורים שאתם מעבירים מדף לדף באתר שלכם. אם כתבתם דף שעוסק במשהו מסוים באתר שלכם והוא מתקשר לנושא אחר שגם כן באתר שלכם זה קישור פנימי. הוא חשוב לא רק למנועי החיפוש שלכם אלא גם לגולשים שיופנו בצורה עניינית לדברים אחרים שמעניינים אותם. תנועה באתר מדף לדף היא אחד הדברים החשובים ביותר שגוגל מתייחס אליהם בניתוח כניסות וזה מה שהופך את האתר לרלוונטי או לא לגולש.
  • קישורים יוצאים – אלו הקישורים שאתם מקשרים מהאתר שלכם לאתרים אחרים, לא בהכרח שלכם. הקישורים האלו צריכים להיות רלוונטים לתוכן וגם אם האתר לא שלכם ולא יוצא לכם כלום מלקדם אותו, אל תמנעו בעדכם, קישור לאתרים סמכותיים אחרים יעלה גם את הסמכות והחשיבות של האתר שלכם בעיני מנועי החיפוש. גוגל אוהב בעלי אתרים לא אנוכיים שחושבים על טובת הגולש לפני טובתם האישית.

קידום ברשתות החברתיות

כשאתם חושבים על קידום אתר אתם ישר חושבים על גוגל ובכלל לא חושבים על פייסבוק, אבל לא ככה אתם צריכים לחשוב. הרשתות החברתיות הן חלק מאוד חשוב באינטרנט ואם אתם רוצים לקדם את האתר שלכם אסור לכם לפסוח עליהם. פתחו דף פייסבוק לאתר לעסק שלכם ושווקו בו את האתר שלכם ביחד עם כל מיני עדכונים או כתבות חדשות מתוך האתר. דאגו שתהיה פעילות, שיהיו לייקים ושיתופים ושאנשים ידברו או ישתפו את הדפים מהאתר שלכם ברשתות החברתיות, יש לכך השפעה שיווקית חשובה מאוד וגם מנועי החיפוש מתייחסים לכך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אודותינו
קצת עלינו
'קידום אתר' הינו אתר אינטרנט המכיל מידע רב בנושא קידום אתרי אינטרנט. הוא מאפשר לכם ללמוד איך לקדם את האתר שלכם בעצמכם ומכיוון שתחום הקידום הוא תחום דינאמי ומשתנה, גם מקדמי אתרים מנוסים יוכלו למצוא מידע שימושי.

בנוסף לכך, האתר פונה גם לבעלי עסקים ומנהלי אתרי אינטרנט המחפשים קידום לאתר שלהם. אנחנו מספקים שירותי קידום אורגני וממומן ונשמח לעמוד לשרותכם.

קראו אודותינו
רוצים קידום אתר ולשלם כמה שבא לכם? לחצו כאן! אתם מציעים מחיר, ללא התחייבות!

פוסטים אחרונים

קטגוריות


מעוניינים בקידום לאתר שלכם? כתבו לנו.
מעוניין בקידום אתרים לא יקר? פנה אלינו