תפריט סלולרי

5 טיפים שיתנו לכם יותר קליקים בקמפיין הממומן

מערכת קידום אתר תגיות:

כל מי שהתעסק בפרסום הממומן בגוגל, במיוחד אלו בתחילת דרכם שעוד לא גיבשו לעצמם אסטרטגיה או ניסיון, יודעים איזה מבאס זה לגלות שיש לכם קמפיין פעיל שזורם ממש לאט ובקושי לוחצים עליו. בדיוק בשביל אלו שנתקלים בבעיה זו החלטתי לכתוב עבורכם 5 טיפים לקמפיין שיעזור לכם לשפר את אחוזי הקליקים על הקישור שלכם.

הדרך היחידה לשכנע את הגולשים שלכם ללחוץ על הקליק היא באמצעות הכותרת והתיאור שלכם ולכן הטיפים הבאים יעזרו לכם לכתוב כותרת טובה יותר ואף תיאור משכנע. טיפים אלו יכולים להועיל לא רק בקידום ממומן אלא גם בקידום אורגני.

השתמשו במספרים

הדרך הטובה ביותר לתפוס את העין של הגולש היא להשתמש במספרים. המספרים יכולים להיות בהקשרים שונים כמו למשל במחיר של המוצר או השירות אותו אתם מציעים אך גם בדרכים אחרות כמו למשל בזמנים, רשימות ואפילו יש כאלו שמשרבבים מספרי טלפון לכותרת כדי שיוכלו לחסוך לעצמם את הקליק ולהרוויח לקוח.

קמפיינים מוצלחים אף משתמשים במספרים מדויקים כדי להגביר אמינות. כך למשל "חסכו עד 60%" הופך להיות "חסכו עד 62%" ובכך גוברת האמינות של המספר או המבצע.

השתמשו בסימנים מיוחדים

קו מפריד או מקף הם סימנים מיוחדים שעוזרים למשוך תשומת לב, בדומה למספרים. קווים אלו יכולים לעזור לנו לחלק את הכותרת בצורה קלה וברורה יותר ולפעמים אף להפריד בין מילת המפתח שלנו לבין שאר תוכן הכותרת.

קראו לפעולה בתיאור

התיאור שלכם יכול לשמש עבור מטרות רבות, ביניהן הכנסת פרטים ומידע נוסף, הוספת מספרי טלפון או כתובות, מידע נוסף על מבצעים או נקודות שלא הספקתם לכתוב בכותרת אך במקרים רבים הדרך היעילה ביותר היא לעודד את הגולש ללחוץ על הקישור שלכם. "לחצו כדי לקרוא על המבצעים שלנו" הוא דוגמא לתיאור שימשוך גולשים ללחוץ על הקישור.

הדגישו את היתרון שלכם על פני המתחרים

בקידום הממומן אתם הולכים להופיע יחד עם עוד כמה קישורים ממומנים של חברות מתחרות. צריך לקחת בחשבון שכדי שמישהו יבחר דווקא בכם, אתם צריכים להציע משהו מיוחד ויוצא דופן או במקרים בהם התחרות קשה – גם היתרון הקל ביותר יכול להיות המכריע. מצאו את היתרון הזה והשתמשו בו כבר בכותרת ובתיאור, אל תסמכו על גולשים שילחצו על הקישור כדי שיגלו את היתרון הזה. תנו להם סיבה לבחור בכם עוד לפני שהם נכנסים לקישור שלכם.

השוו מודעות שונות ולמדו

הדרך הטובה ביותר למצוא את המודעה הטובה ביותר הוא פשוט להריץ כמה מודעות במקביל ולאורך זמן. עם הזמן לומדים מה הולך יותר, מה הולך פחות, איפה ניתן לשפר ואיך אתם מצליחים להפיק את המיטב מהמודעה שלכם. ברגע שמודעה מסוימת מצליחה יותר מהאחרות, אפשר לדבוק בה וכמובן לנסות להבין וללמוד מה בדיוק היה היתרון שלה על פני האחרון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אודותינו
קצת עלינו
'קידום אתר' הינו אתר אינטרנט המכיל מידע רב בנושא קידום אתרי אינטרנט. הוא מאפשר לכם ללמוד איך לקדם את האתר שלכם בעצמכם ומכיוון שתחום הקידום הוא תחום דינאמי ומשתנה, גם מקדמי אתרים מנוסים יוכלו למצוא מידע שימושי.

בנוסף לכך, האתר פונה גם לבעלי עסקים ומנהלי אתרי אינטרנט המחפשים קידום לאתר שלהם. אנחנו מספקים שירותי קידום אורגני וממומן ונשמח לעמוד לשרותכם.

קראו אודותינו
רוצים קידום אתר ולשלם כמה שבא לכם? לחצו כאן! אתם מציעים מחיר, ללא התחייבות!

פוסטים אחרונים

קטגוריות


מעוניינים בקידום לאתר שלכם? כתבו לנו.
מעוניין בקידום אתרים לא יקר? פנה אלינו